Nyårslöften

nyårsafton 14
 
Ett av mina nyårslöften inför 2015 kommer vara att ta hand om mig själv, att få in rutiner i livet igen och prio 1- få ett jobb. Har sagt nu i flera månader att jag ska ta tag i allt men det har bara blivit uppskjutet men nu med ett nytt år framför mig så känns de mycket lättare. Ska börja om med träningen också för nu har jag ju hållt mig frisk i iallafall 2 veckor så jag är träningsklar kan man väl säga. Stressa mindre och ta saker som de kommer, sluta tänka och lägga tid & energi på onödiga saker.
 
Fick en bok av storebror & kristina nu i julklapp som heter "Gott utan socker" (Skön pik där, hehe).
Så det är också en sak jag ska försöka ta tag i, att avsockra mig. Jag kan säga att jag har en helt värdelös kost. Tänker inte sluta helt med socker för jag tycker man kan unna sig ibland, men jag behöver skära ner på det rejält så det ska jag göra.
 
Sen ett annat av mina löften kommer vara att börja köra mer bil. Har varit riktig dålig på det, haft körkort i över ett år men körde mer bil innan jag fick kortet än nu när jag har det. Är nog rätt bekväm då Rasmus kör typ överallt dit vi ska så jag sällan behöver göra det. 
 
Sen har jag inte kommit på något mer än så länge men de kommer väll.
Har ni några nyårslöften?
 
 
tb till varmare dagar, långaklänning, blondt hår och laxholmen.
 
 
 
 
 
 
| 2015, Nyår, Nyårslöften | |
Upp