Solen skiner och de är Fredag

Vilket väder vi har fått här i norr, äntligen.
 
På förmiddagen har jag varit till sjukgymnasten så hon har fått dra lite i min rygg som är bättre än igår, idag kan jag sitta normalt utan att gråta iallafall så det går framåt. Men att promenera en liten bit är fortfarande inte roligt, känns ungefär som att högra höften ska lossna från resten av kroppen.
 
 Hoppas ni alla får en bra helg, ta hand om varandra ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Louise:

Otroligt fin bild! Jag är ny på Forme.se så kika gärna in på min blogg om du har tid över. :) Kram!

Svar: Tack så mycket :)
Elin Larsson

#2 - - Louise:

Såg att du funderade på att byta till Forme,se, läs igenom mina för & nackdelar med hemsidan först på min blogg :) och bestäm dig sen! Finns saker som kan vara bra att veta.

Upp