Byte av bloggportal?

Sitter i valet o kvalet om jag ska byta bloggportal till Forme.
Så då undrar jag om de är någon som läser min blogg som har några åsikter om den bloggportalen och kan hjälpa mig att bestämma mig. Tycker ju om blogg.se för att man kan ändra designen rätt mycket som man själv vill ha det och för att mobilappen är bra. Så snälla hjälp mig om ni kan, har gjort en blogg där för att prova på iallafall och länk till den har ni här --> LÄNK
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maja:

Jag själv tycker om blogg.se men jag tycker dock att bloggportalen har krånglat ganska mycket för mig på sistone. Jag har faktiskt aldrig hört om forme men det är säkert en bra bloggportal också. Den kanske dessutom är lättare att använda.
Vilken söt bild förresten :)

#2 - - Amanda Niclasson:

Himla fin blogg du har!

Upp